بهترین کارت گرافیک ۲۰۱۶

Zotac GeForce GTX 980 Ti AMP! Extreme

 

Zotac-GeForce-GTX-980-Ti-AMP-Extreme-Top-10-Best-Graphics-Cards-For-Gaming-In-2016-Ever

کارت گرافیکی ZOTAC GTX 980 Ti AMP! Extreme با استفاده از قدرتمندترین پردازنده خانواده Maxwell برای اجرای جدیدترین بازیهای رایانه ای همراه با بالاترین جزئیات گرافیکی در رزولوشن ۴K طراحی شده است. این کارت با استفاده از ۶ گیگابایت حافظه پرسرعت GDDR5 و بهره گیری از ۲۸۱۶ هستهCUDA قادر خواهد بود تا تمامی امور گرافیکی ممکن را به زانو درآورده و تصاویر گرافیکی را به دنیای واقعی نزدیکتر نماید. استفاده از فنهای خنک کننده ECOباعث کاهش دما و نویز صوتی تولید شده توسط کارت گرافیکی میگردد و قابلیتهای کولینگ محصول را افزایش میدهد؛ همچنین بهره گیری از تکنولوژیPOWER BOOST سبب پایداری و تقویت هرچه بیشتر این غول گرافیکی خواهد شد. با این کارت میتوانید بر تمامی محدودیتها غلبه کرده و قدم در راه شگفتی های گرافیکی بگذارید.

مشخصات فنی :

پردازنده مرکزی : NVIDIA GTX 980 Ti با ۲۸۱۶ هسته CUDA

فرکانس (Base) پایه /  (Boost)کمکی : ۱۲۵۳MHz / 1355MHz

۶ گیگابایت حافظه GDDR5 با رابط ۳۸۴ بیتی

فرکانس موثر حافظه : ۷۲۲۰MHz

سیستم کولینگ IceStorm با سه فن خنک کننده

رابط PCI-E 3.0 16X با خروجی های DL-DVI، ۲٫۰ HDMI و سه خروجی DisplayPort

پشتیبانی از HDCP

پشتیبانی از ماکزیمم ۴ مانیتور

ابعاد : ۱۳۱٫۱ × ۳۲۸٫۲ میلیمتر با اشغال سه شکاف توسعه Pci-E

پشتیبانی از ویندوزهای ۱۰، ۸، ۷، Vista، XP

منبع تغذیه پیشنهادی : ۶۰۰ وات

توان مصرفی : ۲۵۸ وات از طریق دو ورودی ۸ پین

پشتیبانی از DirectX 12 (feature level 12_1) و OpenGL 4.5

پشتیبانی از تکنولوژی ۲-Way SLI

 

Gigabyte GeForce GTX 980 Ti G1 Gaming

 

Gigabyte-GeForce-GTX-980-Ti-G1-Gaming

کارت گرافیک G1 GAMING با GPU درجه یک ساخته شده است به همراه GPU Gauntlet  و Ultra Durable انحصاری کمپانی گیگابایت. اجزاء استفاده شده در این کارت تضمین می کنند که بالاترین کارایی را داشته باشد بدون اینکه سیستم شما پایداری خود را از دست بدهد.

گیگابایت برای دست یابی به سطوح بالاتر در کارایی خنک کنندگی، فن آوری جدیدی را تحت عنوانTriangle Cool  معرفی کرده است. این فن آوری انحصاری ثبت شده ترکیبی از یک قطعه فلزی مثلثی شکل پایه دار است. ساختار کلی این معماری به همراه طراحی قطعه خنک کننده مثلثی شکل به گونه ای است که از اختلالات هوایی جلوگیری می کند و با کاهش تداخل هوا بین فن های خنک کننده، میزان کارایی کل سیستم را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. بنابراین، فن آوریTriangle Cool  جریان هوا در سیستم خنک کننده را به خوبی هدایت می کند.

مشخصات فنی :

 

برند : GIGABYTE
پردازنده گرافیکی : GTX 980 Ti
استاندارد گذرگاه : PCI Express x16 3.0
مقدار حافظه : ۶GB
نوع حافظه : GDDR5
سرعت پردازنده گرافیکی : ۱۱۵۲-۱۲۹۱
تعداد هسته های کودا : ۲۸۱۶
سرعت حافظه : ۷۰۱۰
رابط حافظه : ۳۸۴-bit
خروجی HDMI : بله
درگاه Display Port : بله
خروجی DVI : بله
خروجی D-Sub : خیر
پشتیبانی از فول اچ دی ۱۰۸۰P : بله
پشتیبانی از HDCP : بله
پشتیبانی از SLI / CrossFire : بله
ویژگیها : G1 Gaming / WF 3X / OC

 

 

MSI GTX 980 Gaming 4G

 

MSI-GTX-980-Gaming-4G-Top-10-Best-Graphics-Cards-For-Gaming-In-2016-Ever

اگر میخواهید یک بازی با کیفیت در سیستم خود داشته باشید و نیمخواهید هزینه زیادی برای کارت گرافیکی پرداخت کنید این کارت گرافیکی میتواند یک پیشنهاد فوق العاده خوبی برای شما باشد.

مشخصات فنی :

ابعاد۳۶ × ۱۴۰ × ۲۷۹ میلی‌متر

فضای نصب مورد نیازدو اسلات
تراشه Geforce GTX 980
سازنده تراشهNVIDIA
لیتوگرافی۲۸ نانومتر
فرکانس ۱۱۹۰ مگاهرتز در حالت مرجع و ۱۲۹۱ مگاهرتز در حالت Boost
مقدار حافظه۴ گیگابایت
نوع حافظهGDDR5
فرکانس موثر۷۰۱۰ مگاهرتز
باس رابط۲۵۶ بیت
سازنده حافظهنامشخص
HDMI یک عدد
DVI -Iیک عدد
DisplayPortسه عدد
تعداد مانیتور قابل اتصالچهار عدد
رزولوشن تصویر حداکثر ۲۱۶۰ × ۴۰۹۶ پیکسل در حالت DisplayPortحداکثر ۲۱۶۰ × ۴۰۹۶ پیکسل در حالت HDMI حداکثر ۲۱۶۰ × ۲۵۶۰ پیکسل در حالت DVI
سوکت برق ۸ پین PCI-Eدو عدد
حداقل منبع تغذیه مورد نیاز۵۰۰ وات
رابط اتصالPCI Express 3.0
نسخه DirectX12
نسخه OpenGL4.4

فرکانس تراشه گرافیکی در حالت اورکلاک: ۱۲۱۶ مگاهرتز در حالت مرجع و ۱۳۱۷ مگاهرتز در حالت Boostفرکانس تراشه گرافیکی در حالت گیمینگ: ۱۱۹۰ مگاهرتز در حالت مرجع و ۱۲۹۱ مگاهرتز در حالت Boostفرکانس تراشه گرافیکی در حالت سایلنت: ۱۱۲۷ مگاهرتز در حالت مرجع و ۱۲۱۶ مگاهرتز در حالت Boostدارای پورت HDMI نسخه ۱٫۴a / 2.0 و DisplayPort نسخه ۱٫۲نرم‌افزار GAMING APP برای اورکلاک کارت گرافیکنرم‌افزار MSI Afterburner برای کنترل و مدیریت کارت گرافیکدارای فناوری NVIDIA GPU Boost 2.0 برای مدیریت هوشمند فرکانس پردازنده گرافیکیپشتیبانی از HDCP

 

 

Asus Strix Radeon R9 390X

 

Asus-Strix-Radeon-R9-390X-1

ایسوس با خنک کننده ی استثنایی Direct CU III مجهز به سه فن ده سانتیمتری به جنگ گرمای طاقت فرسای چیپ خانواده Granada شرکت AMD می رود.

دو کارت گرافیک Radeon R9 390X و Radeon R9 390 با زره قرمز خانواده ی  STRIX ایسوس وارد بازار خواهند شد.

Asus R9 Radeon 390X STRIX و Asus R9 Radeon 390 STRIX به مانند دیگر اعضای خانواده ی STRIX قابلیت عملکرد بدون گردش فن یا Fanless را در لود های پایین خواهند داشت. کولر Direct CU III که اولین بار بر تن GTX 980 Ti در نمایشگاه Computex 2015 رونمایی شد، حال بر تن دو کارت گرافیکHigh End شرکت AMD نیز خودنمایی خواهد کرد.

مشخصات فنی :

برند : ASUS
پردازنده گرافیکی : R9 390X
استاندارد گذرگاه : PCI Express x16 3.0
مقدار حافظه : ۸GB
نوع حافظه : GDDR5
سرعت حافظه : ۶۰۰۰Mhz
رابط حافظه : ۵۱۲-Bit
خروجی HDMI : بله
درگاه Display Port : بله
خروجی DVI : بله
خروجی D-Sub : خیر
پشتیبانی از فول اچ دی ۱۰۸۰P : بله
پشتیبانی از HDCP : بله
پشتیبانی از SLI / CrossFire : بله
ویژگیها : DCII

 

 

MSI R9 390 Gaming 8G

 

MSI-R9-390-Gaming-8G-Top-10-Best-Graphics-Cards-For-Gaming-In-2016-Ever
تاریخ معرفی ۱۸ ژوئن ۲۰۱۵

کارت های گرافیک سری گیمینگ MSI کارایی بیشتر از کارت مرجع رو به شما خواهد داداگر چه کارت از قبل اورکلاک کارخانه شده اند با این حال با برنامه اورکلاک و Gaming App خود شرکت میتوانید از تمامی پتانسیل کارت خود بهره ببرید.

در هر سری از نسل های جدید گرافیک دما در کنار کارایی افزایش پیدا میکنه در نتیجه به دنبال خنک کننده های بهتر باید بود در این راستا نسل جدید سری خنک کننده های TWIN FROZR V خنکتر بی صدا تر و کوچکتر شده اند.

بهترین راه حل برای دفع حرارت  استفاده از معماری SuperSU هست . GPU  با سطح وسیع ,  با بلاکی از جنس نیکل پوشیده شده است و لوله هایی مسی به قطر ۸ میلی متری وظیفه انتقال حرارت را از میان این بلاک بر عهده دارند.

 

مشخصات فنی :
ابعاد ۵۱ * ۱۲۹ * ۲۷۷ میلیمتر
نسخه DirectX 12
سازنده تراشه گرافیکی AMD
رابط حافظه رم ۵۱۲ بیت
میزان حافظه ۸ گیگابایت
نوع حافظه GDDR5
مشخصات فنی کارت گرافیک
درگاه ارتباطی PCIe 3.0 x16
پشتیبانی از HDCP
توان مصرفی کارت گرافیک ۲۷۵ وات
مشخصات فنی حافظه رم
فرکانس حافظه ۱۵۲۵ مگاهرتز
موتور پردازش گرافیکی(GPU) Radeon R9 390X
فرکانس هسته گرافیکی ۱۱۰۰ مگاهرتز
پورت HDMI
حداکثر پهنای باند حافظه ۳۹۰ گیگابایت بر ثانیه
نمایش تصویر همزمان ۳ دستگاه
تکنولوژی گرافیک همزمان Cross Fire
تعداد گرافیک همزمان ۴-Way
Stream Processors 2816
فناوری ساخت تراشه ۲۸ نانومتر
فرکانس موثر حافظه ۶۱۰۰ مگاهرتز
فن ۲ عدد
OpenGL 4.4
OpenCL 2.0
Shader Model 5.0

 

 

 

MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G

 

MSI-GeForce-GTX-970-Gaming-4G

داشتن یک کارت از سری ۹۰۰ گیمینگ عالیست ولی بهتر از اون استفاده همرمان از چند کارت از همین سری به صورت SLI  است. با استفاده از پل SLIگیمینگ MSI میتوانید قدرت ۲ کارت را به صورت همزمان داشته باشید.

کارت های گرافیک سری گیمینگ MSI کارایی بیشتر از کارت مرجع رو به شما خواهد داداگر چه کارت از قبل اورکلاک کارخانه شده اند با این حال با برنامه اورکلاک و Gaming App خود شرکت میتوانید از تمامی پتانسیل کارت خود بهره ببرید.

 

مشخصات فنی :

 

مدل :  MSI NVIDIA Geforce GTX 970 Gaming 4GB نام شرکت سازنده: NVIDIA

GPU: NVIDIA Geforce GTX 970

کلاک هسته:  ۱۰۵۱mhz در حالت سایلنت و ۱۱۲۷۹mhz در حالت OC

تعداد کودا کور : ۱۶۶۴ واحد

رابط: PCI Express 3.0

مقدار حافظه: ۴ گیگابایت

فرکانس حافظه :  ۷۰۱۰mhz

رابط حافظه: ۲۵۶-bit

نوع حافظه: GDDR5

خنک کننده: Twin FrozR V  با ۲ فن

SLI: سه طرفه

سیستم عامل های قابل پشتیبانی: Windows 10 / 8 / 7 / Vista / XP

میزان برق مصرفی : ۱۴۵w

میزان پاور توصیه شده: ۵۰۰w

برق مصرفی کارت از طریق ۱ عدد کابل ۸ پین و ۱ کابل ۶ پین تامین می شود.

 

 

Asus Strix GeForce GTX 970

 

Asus-Strix-GeForce-GTX-970-Top-10-Best-Graphics-Cards-For-Gaming-In-2016-Ever

محصولات حرفه ای ایسوس به خصوص کارت های گرافیک پیش از این در قالب سری ROG یا جمهوری گیمرها معرف حضور کاربران بوده است که تاکید ویژه روی اورکلاکینگ و ثبت رکوردهای جهانی داشته و از این رو طراحی و تولید شده اند. شرکت ایسوس با توجه به عدم نیاز گیمرهای حرفه ای به برخی قابلیت های (اورکلاکینگ) سری کارت های گرافیک گیمینگ خود را با عنوان سری STRIX معرفی نمود که با تاکید ویژه تری روی گیمینگ شکل گرفت و می توان از سری STRIX با عنوان سری گیمینگ کمپانی ایسوس نیز یاد کرد. مشخصه این سری جغد بوده که این پرنده به عنوان یک شکارچی ماهر، تیزبین و بی صدا در بین اذهان شناخته می شود، چیزی که در کارت های گرافیکی سری STRIX با عملکرد ساکت تر و خنک تر آن ها بیشتر نمایان می شود! یکی از حرفه ای ترین محصولات این سری کارت گرافیک گیمینگ GTX 970 می باشد که ایسوس در طراحی و ساخت آن از تمام ذوق، سلیقه و فناوری های انحصاری خود در آن استفاده نموده است. این کارت گرافیک به سری ۹۰۰ کارت های گرافیک جیفورس انویدیا متعلق بوده و مجهز به معماری نوین ۲۸ نانومتری مکسول ۲ در ساختار خود می باشند که یکی از مزیت های مهم این معماری نسبت به معماری کپلر مصرف پایین تر توان مصرفی در این مدل از کارت های گرافیک علیرغم اینکه از توان پردازشی بالاتری نیز برخوردارند می باشد. این کارت گرافیک پیشرفته در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ تولید و روانه بازار شده است. GTX 970 سری استریکس با حافظه ۴ گیگابایتی و رابط حافظه ۲۵۶ بیتی خود دارای ۱۶۶۴ پردازنده جریانی کوادا با فرکانس ۱۱۱۴ مگاهرتز می باشد که در حالت بوست این فرکانس به ۱۲۵۳ مگاهرتز هم می رسد که نسبت به مدل مرجع خود که در این حالت ۱۱۷۸ مگاهرتز است، در حدود ۶ درصد دارای فرکانس بالاتری می باشد. این کارت گرافیک قدرتمند به نسل سوم PCI Epxress 3.0 و حافظه GDDR5 مجهز شده و پهنای باندی حداکثر تا ۲۲۴ گیگابایت بر ثانیه را برای حافظه می توانند در اختیار سیستم قرار دهد. طول این مدل از کارت گرافیک اورکلاک ایسوس ۲۷۹ میلی متر می باشد و دارای سیستم خنک کننده پیشرفته DirectCU II با طراحی الهام گرفته از چشمان جغد بوده که با تجهیز شدن به فناوری ۰dB Fan شما عملا هیچ صدایی از این کارت گرافیک نخواهید شنید. ضمن اینکه DirectCU II، سیستم خنک کنندگی کارت مرجع را متحول ساخته و ۴۰ درصد حرارت بیشتری را دفع می‌کند. طراحی این فناوری به گونه‌ای است که فرایند ازبین بردن گرما ۲۲۰ درصد افزایش می‌یابد و درنتیجه کارت می‌تواند ۳۰ درصد خنک‌تر و سه برابر کم‌صداتر کار کند و پایداری عملکرد خود را در حین پردازش‌های سنگین حفظ کند. توان مصرفی آن ۱۴۸ وات برآورد می گردد که منبع تغذیه حداقل ۵۵۰ واتی برای برق رسانی صحیح به آن توصیه شده است. این کارت گرافیک بصورت معمول از یک خروجی های تصویر DVI (دیجیتال) و همچنین پورت های مولتی مدیای HDMI و DisplayPort برخوردار است و توانایی پخش تصاویر ۴K با رزلوشن خیره کننده ۴۰۹۶×۲۱۶۰ را نیز دارد. با گروه تک مکث همراه باشید تا با تمام قابلیت های این کارت گرافیک حرفه ای بیشتر آشنا شوید.

مشخصات فنی :

 

Graphics Engine : NVIDIA GeForce GTX 970 –
Bus Standard : PCI Express 3.0 –
Video Memory : GDDR5 4GB –
Engine Clock : GPU Boost Clock : 1253 MHz – GPU Base Clock : 1114 MHz –
Memory Clock : 7010 MHz ( GDDR5 –
Memory Interface : 512: bit –
Resolution : Digital Max Resolution:4096×2160 –
Power Consumption : up to 225W1 additional 8 pin PCIe power required –
Software : ASUS GPU Tweak & Driver –
Dimensions : 11 ” x 5.5 ” x 1.57 ” Inch –

 

 

 

 

EVGA GeForce GTX 970 ACX 2.0

 

EVGA-GeForce-GTX-970-ACX-2.0

کارت EVGA GeForce GTX 970 بهترین عملکرد، بیشترین بازده هنگام مصرف و تکنولوژی‌های جدید عرضه شده توسط معماری Maxwell را، برای شما به ارمغان می‌آورد.

معماری Maxwell، به عنوان موتور محرک نسل بعدی بازی‌ها، پیشرفته‌ترین معماری در ساخت GPU به حساب می‌آید. این معماری که ار نور الهام گرفته شده است، جهت رفع برخی از پیچیده‌ترین مشکلات در نورپردازی کارهای گرافیکی و گیم طراحی و ساخته شده است. با استفاده از این معماری نوینGPUها قادر خواهند بود با استفاده از تکنولوژی VXGI به صورت دینامیکی در نور غیر مستقیم به Rendering بپردازند. به این ترتیب با برخورد بیشتر نور در محیط، تصاویر بسیار  واقع‌گرایانه‌تر خواهند شد.

 

مشخصات فنی :
برند : EVGA
پردازنده گرافیکی : GTX 970
استاندارد گذرگاه : PCI Express x16 3.0
مقدار حافظه : ۴GB
نوع حافظه : GDDR5
سرعت پردازنده گرافیکی : ۱۱۶۵-۱۳۱۷
تعداد هسته های کودا : ۱۶۶۴
سرعت حافظه : ۷۰۱۰
پهنای باند حافظه : ۱۲۱
رابط حافظه : ۲۵۶-bit
خروجی HDMI : بله
درگاه Display Port : بله
خروجی DVI : بله
خروجی D-Sub : خیر
پشتیبانی از فول اچ دی ۱۰۸۰P : بله
پشتیبانی از HDCP : بله
پشتیبانی از SLI / CrossFire : بله

 

 

Gigabyte GTX 960 G1 Gaming 4 GB

 

Gigabyte-GTX-960-G1-Gaming-4-GB-Top-10-Best-Graphics-Cards-For-Gaming-In-2016-Ever

حرکت به سوی صرفه جویی و هزینه کم!!، GTX 960 G1  گیگابایت بهترین انتخاب برای علاقهمندان به بازی که با هدف رزولوشن ۱۰۸۰p می باشد.

 

 

مشخصات فنی :

 

پردازنده: Nvidia GTX960

•حافظه: ۲GB | GDDR5 | 128bit
•پورت ها: Dual-link DVI-I | DVI-D | HDMI | DisplayPort
•امکان نمایش همزمان تصویر روی ۴ مانیتور

شرکت سازنده :Gigabyte
مدل :GTX960 G1 Gaming GV-N960G1 GAMING-2GD
ظرفیت حافظه اختصاصی :۲۰۴۸MB
پهنای باند حافظه :۱۲۸bit
Core Clock Speed – MHz :1304MHz
Memory Clock Speed – MHz :7010MHz
HDMI :ندارد
DVI :دارد
VGA :ندارد
DisplayPort :دارد
سایر قابلیت ها و ویژگی ها :امکان اتصال به ۴ مانیتور همرمان

 

 

دیدگاه‌ها (۰)